Farsdag

Goddagens eller vad man ska säga! jag vaknade för ett tag sedan och har duschat, nu vaknade turteduvorna där nere också, Lova kom upp och sa Godmorgon och nu håller hon på att starta eld, gud vad skönt det är typ kallt här hemma! Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får se vi måste ta ut soptunnorna till vägen och diska undan lite iallafall sedan kanske plugga lite men vi ser vad som händer!
Idag är det iallafall Farsdag och jag vill passa på att gratta min far.. jag älskar dig!! <3


Kanske inte den bästa bilden men den är charmig!! jag är stolt över dig pappa<3

I will always love you
http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU


Kommentarer
Postat av: Papsen

Tack gobiten!! Älskar dig !

2010-11-14 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0