fredagkväll

Ja kvällen har vart rätt mysig, jag kom hem efter praktiken och väntade på Lova som till slut kom efter någon timmes väntan, (a) haha! jag har lagat mat och sedan så gick vi och handlade Ben and jerrys och godis sedan blev dt IDOL vi kom hem 1 minut innan det började, tur det! JAY var grym ikväll, hejjja hejjjaa hejjjja!! :D nu väntar vi på resultatet som kommer om en halvtimme, åhhhhh suck!! jag tror inte det blir så mycket mer denna kväll, jag ska duscha efter idol och sedan sova, jag är helt slut!! :o men imorgon ska vi sova ut och sedan ner till Lombia hockeyhall och stå i cafeterian på Coop cupen :D små sötisar som spelar! klockan 15-18:00 sedan hem och laga mat och sen ser vi vad som händer! jag skriver när jag vaknar imorgon! Godnatt sov gott dröm sött (a)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Jessy Matador- Alllez Olla Olé
http://www.youtube.com/watch?v=IX2pxtkhx-M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0