Goddagens.

Sitter nu hemma på lunch och har vinkat av Marina och Jyrki för dom åker till sthlm nu, känns som att vi byter liv för en helg haha!! :) Marie kommer snart och hämtar mig för att återgå till arbetet men sedan ska jag ringa Jenny för hemskjuts och sen kommer Lova och då ska vi laga mat och kolla på Idol, det är väll det som händer denna kväll :) jag hejjar på Jay och Olle (a).. Min lille älskling kom hem ifrån sjukhuset idag och jag tänkte lägga upp en bild på henne, hon har en slang kvar och får inte dricka så mycket vatten (3 msk) så sött! 
Saknar alla där hemma, men nu har jag både föräldrarfritt och systerfritt! (a) mohhaha


älskar dig!

http://www.youtube.com/watch?v=LefQdEMJP1I&feature=branded 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0