godmorgon

Hej på er alla söta underbara..
jag vaknade nyss utav att jag hade så himla ont i magen så jag gick upp och gjorde lite gott te och yougurt med banan och lite annan frukt, MUMS!! hoppas jag blir bättre (a).. Hemma ifrån praktiken idag också pga förkylning, men jag känner mig bättre idag iallafall så det är ett plus i kanten! :) Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vänta på att syrran ska vakna och sedan så kanske jag ska följa med henne till frissan när hon ska klippa sig men sedan blir det till att åka hem för hon måste packa tills dom ska åka till sthlm på fredag och åka rockbåten och så kommer dom hem på tisdag, och det betyder att jag ska klara mig själv, men som tur är så ska Lova komma och vara här med mig, vi ska ha super mysigt laga godmat och titta på en bra rulle eller sådär. på Lördag så ska vi jobba tre timmar på Ica cupen (hockey) på caféet mellan 15-18:00! Jag måste erkänna att jag saknar stockholm ganska mycket och familjen, kompisarna även om det inte är så tokigt här heller men det finns inte så mycket annat att göra än att slappna av vilket jag inte klagar på, och umgås med min syster som är anledningen till att jag hamnade här uppe överhuvudtaget :) det är mysigt?!
Hon är glad, hon är mysig, hon är härigt, hon är bäst, hon är hon, hon är min syster. Hon är Marina Bergdahl.


Just the way you are, Bruno Mars
http://www.youtube.com/watch?v=LjhCEhWiKXk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0