måndag och typ jobbigt!

Hej jag sitter just nu på praktiken och tittar på och försöker lära mig hur man fixar lönerna osv, det är lite knepigt innan man fattar allting med OB, under jord, övertid, timlön, reseersättning och sådär!! :) hehe
Idag fick jag veta att jag slutar till lunch så det är skönt jag är super trött och sedan efter 4 så kommer Jenny och hämtar mig och så ska vi handla lite till maten och en liten överraskning tills imorgon när Marina och Jyrki kommer hem!! :) Men nu måste jag fortsätta, puss och kram <3



Kommentarer
Postat av: [SJUKA TANKE]

Hej!

Sprid din blogg via oss, genom att ladda upp dina sjukaste tankar. Varje publicerad tanke länkas tillbaka till dig.

Har du inga galna tankar på lager? Gå in och läs andras och uttryck dina åsikter angående dessa, "Gilla" även din favorit-tanke för att rösta fram veckans bästa tänkare.

Du har inget att förlora, enbart läsare att vinna!

2010-11-15 @ 11:07:21
URL: http://sjukatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0