natti natti

Kvällen lider emot sitt slut! Idag har jag inte gjort någonting eller jo jag har faktiskt pluggat Psykologi A, psykodynamiska perspektivet det är verkligen ett tugnt ämne men man får göra så gott det går helt enkelt mer kan man inte göra.. Lova stack iväg en sväng till sin morfar och åt middag och sådär med sin mamma och nu tittar vi på någon film som går på TV1000, handlar om Rullskridskor men ganska bra måste jag säga!! Idag kommer det inte någon mer bild av den enkla anledningen att jag inte tagit några!! Men måste säga att Kalle var duktig idag på sin cup, fast jag inte var där! Dom kom 3:a och det måste jag säga är himla bra.. Imorgon blir det praktik igen och även Lova har praktik denna vecka, hon ska vara på dagis och hon längtar massor (a) eller inte!! haha.. men nu måste jag sova! Godnatt <3<3<3

Me Entere-
http://www.youtube.com/watch?v=anYpA7LMRQ8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0