snösnösnö

Ja vad säger man, det kommer bara mer och mer snö men det är ändå inte så kallt nu, -8,5 grader! Idag har det inte hänt så mycket om man säger så, jag har vart med Marina till frisören och det vart jätte bra sedan så var jag förbi på apoteket och köpte smink borttagning och lite kuligt, vi kom nyss hem och idag ska vi äta dom berömda stuvade makaronerna och stekt korv, mums!! ikväll blir det till att ta det lugnt och sova tidigt!
Dock fick jag höra trpkiga nyheter och det är att min snuffiepluffie Mira har blivit hundbiten idag och ligger just nu på operation så jag håller alla tummar och tår för att det går bra!! hon är stark och envis så det är nog ingen fara. Ni ska jag hjälpa till, puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0